Fredag

Tyckte jag behövde en liten sovmorgon, sedan låg jag kvar i sängen och kollade på Nyhetsmorgon. De var i Sydafrika tror jag, det såg oerhört varmt och härligt ut. Vill också åka iväg till värmen, bara göra ingentingen i 2 veckor typ. Eller ingentingen förutom att sippa drinkar i solen och bada. Vore gutt.

Ska åka in en sväng till stan med Ida idag. Fixa fördrink inför imorgon och inhandla glögg till kvällens fulgyckel-skrivande. Vi kom in i ett riktigt vidrigt flow igår kväll, hoppas det håller i sig så vi kan fortsätta ikväll igen. Peter berättade det äckligaste jag någonsin hört. Får rysningar bara jag tänker på det. Tänker dock bespara er den historien, tro mig, ni vill inte veta.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0