Ge mig dina pengar.

Handlade mat, alltså är jag i princip pank. Illa. Maten jag lagade blev nästan för stark, jag brukar inte vara känslig när det gäller stark mat utan gilla det, men detta var nästan på gränsen.
Jag är förvirrad gällande morgondagens schema. Börjar jag 8.30, 10.15 eller 13.15? Har jag pronounciation exam imorgon eller på onsdag? Är Lars arg på mig pga VFU-krånglet? Suck. Det blir aldrig någon ordning på den här jävla inriktningen. Jag skulle kanske ha valt något annat. Fast vad? Äh, det löser sig. Får helt enkelt släpa med några poäng, världen går nog inte under för den sakens skull.

Om jag ska dra till plugget tidigt imorgon måste jag göra mina written-uppgifter nu. Det är en bra serie på tv kl 21... What to do?





Val Emmich - The Only One Lonley




/L

Kommentarer
Postat av: bela

haha, alla har vi förvirrade dagar. jag satte min tröja INTE bara ut och in utan bak och fram också. det kallar jag stolpskott.

2008-11-10 @ 21:02:41
URL: http://larvamasturbation.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0