Pallen

Så, då har man varit och kollat på tävlingen. Det var kul men kallt, har ingen känsel i fossingarna. Dessutom var det lerigt och det ser därför ut som jag har bajs på mina vita skor. Snyggt. Var lite småjobbigt att få i sig alkohol, men cider gick ner lättare än öl.

Igår var det halloweenfest. Den var sådär kul så vi drog till hg istället. Var dock tvugna att byta om innan för vi hade blivit nekade i dörren tidigare på kvällen pga våra utklädnader. Sjukt löjligt! Väl inne på hg var det inte speciellt mycket folk, men det var trevligt ändån. Det blev efterfest på samma ställe som vi var på innan, hos Ivan. Där hade vi högläsning ur bibeln bland annat. Sen blev det statoil med påkommet snatteri och ett hej då liknande "Du är aldrig mera någonsin välkommen här igen. Fattaru!?? Förstår du???"  Kan ju förtydliga att det inte var jag som tog en burk Ahlgrens bilar. Sen gick vi hem och det var jättehalt och Karin halkade. Sen fick hon sova på min soffa för nyckeln hon hade fått av Ida funkade inte.

Ikväll är det inflyttningsfest. Hoppas jag är mer pepp än igår.




/L


Kommentarer
Postat av: Dr. Wahlberg

Hahaha! Fyfan vilken ångest jag hade i morse... typ ÅÅÅH JAG KAN ALDRIG MER ÄTA KORV PÅ STATOIL IGEN!!!

2008-11-01 @ 20:29:07
URL: http://bratbyxan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0