Sent/Tidigt?

Sådärja, efterfesten avverkad. Trevligt. Jag orkade inte sitta i kjol så jag drog hem och tog på mig mjukisbyxor och myströja. Och mössa. Tog med en matlåda också, det krävs energi för att orka sjunga och dricka folkisar.

Jag blev jättemobbad för att jag inte visste vem som skrivit pjäsen jag håller på att läsa. Det enda jag kom ihåg var att författaren började på Sh, varpå alla som satt vid bordet på hg började prata med sh i början på alla ord. Jättekul. Var tvungen att sms:a Mita så att hon fick kolla upp det så att jag tillslut kunde berätta vad snubben hette.



Nu ska jag sova. Imorn, eller ja, idag, är det tjejmiddag som väntar.





/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0