Tack tanten!

Nu har jag varit och snackat VFU (Äntligen!) och hon var hur snäll som helst. Hon bad till och med om ursäkt för att det hade dröjt så länge innan de börjat göra något. Skönt, jag som var inställd på att bli utskälld och lynchad typ. Förhoppningsvis blir det så att jag får ha min VFU på Oscarsgymnasiet i Oskarshamn. Trodde aldrig jag skulle bli glad över att få komma tillbaka dit, men det här är fan ta mig det bästa som kunde hända. Blir skönt under de längre praktikperioderna då jag kan bo hemma och leva gratis. Sweet.
Jag kommer att få göra alla mina projekt på 3 dagar, hur jag nu ska hinna med det, så nu blir de närmsta dagarna fyllda med planering. Allt ska fasen vara klart om de ringer och säger att jag får komma dit, jag vill bli av med skiten nu!
HOPPAS!!!




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0