Te eller micropop?

Mm, det är inte lätt att välja. Inte god kombo heller så jag måste välja en. I och för sig har jag en banan och en kexchoklad i väskan som jag inte åt upp på mötet. Ett alternativ till...

Det är svårt att cykla med massa saker som inte hör hemma på en cykel. Till exempel två stycken jätte-plockepinn och ett jättelångt rep. Eller 3 rockringar. Eller allt samtidigt. Fast ganska roligt.

Imorgon ska jag göra ännu ett tappert försök till besök i Origo. Tanten är säkert inte där då heller. Jag ger fasen upp snart. Får väl gå till Vimmerby för jag har inte råd att åka tåg. Måste ju få praktiken gjord på ett eller annat sätt. Ska ha tid för den också, schemat ser inte speciellt lockande ut nu de kommande veckorna. MEN! Jullov 10 december! Sweet. Hoppas på jobbet i Ockarshamn så jag kan tjäna lite cash över jul/nyår.

Nu har jag bestämt mig. Det blir kexchoklad och banan.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0