Tja läget?

Stek! "Nu kör vi", stod det på mina knogar. Bartender-snubbarna var sköna. Dom målade en fin tribal på min arm. Cool. Jag tror inte att "Danne" tyckte det var lika roligt som jag. Dom gav mig typ hundra ljusarmband! Staffan åt upp ett och jag fick köpstopp. Det var sjukt. Sen var det dans på scen och den där Jonte tog mina solglasögon hela tiden! Tur att jag var spiknykter hela kvällen, så jag hade ju koll på var dom var någonstans. Stad i ljus, soft, äntligen. Hem och efterfest, vi skulle till någon brud som hette som det alla längtar efter; Lön. Men det skiter vi i. Jag säger som Kalle Anka! SHJAKHSAKHSKJAHSAKJHKSHAk!!!

// Axel - gästbloggat


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0