Ute och simmar?

Inatt var jag ute och simmade helt random på öppet hav då jag plötsligt träffade en gammal kompis jag inte sett på evigheter. Vi simmade ihop ett tag tills vi kom till en strand. Då stod vi ute i vattnet vid rampen där de som sitter i rullstol kan åka ner i vattnet, och jag petade henne i magen och sa "Grattis! Va kul att du har kommit in på polisskolan!"

Inte sovit så mycket inatt, brukar vara så i början på veckan då jag allt som oftast sovit bort i princip hela söndagen.
Nu måste jag bli klar med anteckningarna! Jag är lite nervig för jag har fått byta seminarietid och alltså även grupp idag, så jag kommer få sitta med några totalt okända människor från den ANDRA klassen. Shit! I alla fall så börjar jag kl 13 istället för 15 och det är skönt. Hinner förhoppningsvis plugga i cirkus 2 timmar innan det blir dags att förbereda inför Rookie-partajet ikväll. Håll i er små barn, ikväll då jävlar hamnar ni under borden! (Hoppas Emil har fler än 1 bord...)




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0