Vaken innan jag egentligen behöver

Börjar inte skolan förrän om en timme ungefär och har inget att göra. Käkat frukost och fixat det jag ska ha med mig.
Kunde inte sova länge alls idag, jag vaknade redan vid 07.00. Drömde att jag skrivit en uppsats och när jag fick tillbaka den hade jag fått A+ som betyg och fattade ingenting för jag trodde jag hade skrivit jättedåligt. Då kommer en lärare fram och tittar under min stol (vi satt i HumSam-bibblan för övrigt) och det visar sig att det ligger en hel uppsats där under och att jag har plagierat den. Sen slutar det med att jag erkänner att jag fuskat  fast jag egentligen inte har det, och jag vaknar av att jag ropar "yes sir!". Konstigt.

Kanske hinner läsa ut boken nu.

-Nej Lisa, det gör du inte. Titta på teve istället! /GUD




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0