VFU

Ska till Mjölby och träffa min mentor imorgon, så nu har jag suttit och förberett mitt projekt så att det näst intill är klart i alla fall. Ska bli kul att komma till en ny skola, och att äntligen få projektet gjort. Lite lätt stressande att inte veta när eller var man kan göra det, enbart veta att det måste vara klart innan 3:e december. Men det ska nog gå. Pluggat till grammatiken imorgon också, så gott det går. Det är knepigt att plugga in grammatik, känns som att det man kan, det kan man, och kan man det inte så är det kört. Får lita på att jag kan tillräckligt sedan innan helt enkelt. Tenta på fredag också, ska skriva uppsats och översätta meningar. Två tentor på en vecka, det är mysigt. Två tentor nästa vecka också...


Nu ska jag dricka te och käka jordgubbar, sen ska jag kolla på Blondinbella på tv4. Jag får inget grepp om den människan, och nu när jag ändå inte har något bättre för mig tänkte jag att jag kunde passa på att försöka. Jag har jävligt svårt för henne, men jag kanske fått fel bild. Vi lever ju inte direkt i samma värld...





/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0