Börjar få rutin

Nej, jag orkade inte gå upp och gå på min grammar-lektion idag heller. Men det gjorde inte de andra heller, så då gör det inte så mycket.

Suttit och sålt biljetter, blev inget försäljningsrekord idag inte. Men imorgon, då jävlar, då ska min statistik förbättras för då kan inte Julia sitta och sälja så då kommer jag ha sålt fler än henne och få en mycket högre siffra när vi ska sammanställa vårt diagram sen. Ha!

FOUL-möte har vi också haft. Va inte speciellt pepp innan, men det blev kul. De dåliga skämten haglade, och är det något vi i FOUL är bra på så är det just dåliga skämt. Det känns lite skumt att börja prata om rookies. Snart är man patet... Sinnes.

Jag har varit sjukt duktig med pluggandet även idag, men är inte klar ännu. Måste renskriva mina anteckningar inför morgondagens seminarium, som jag SKA gå på. Hade jag en krage skulle jag ta mig i den, skolan måste fasen prioriteras mer. Svårt dock när allt annat är så mycket roligare.




/L

Kommentarer
Postat av: Linda

åhh, känner verkligen igen den där känslan, tänk att det är ett år sen. Men det är ganska skönt att va patet ibland med :)

2008-10-01 @ 20:38:00
URL: http://lindafrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0