Brickmongo

Igår när jag skulle byta linser visade det sig att den vänstra var trasig. Kul. Beställde nya igår så de kommer antagligen på måndag, men fram tills dess får jag ha glajjer på mig. Detta ledde till att jag igår kväll för första gången någonsin var ute på krogen iklädd glasögon. Kanske var det därför världen snurrade lite väl mycket på vägen hem... Det kan ju inte ha berott på de 12cl mörk rom jag drack inne på Platens. Aldrig.

Jag funderar på om jag ska samla mina få kvarvarande krafter och släpa mig ner mot Hemköp, jag vet att jag måste men det känns just nu ungefär likvärdigt med att bestiga Mount Everest. I motvind. På tal om motvind, när man har hellugg får man supersnygg solfjäder frilla a´la 1985 varenda gång man sticker nyllet utanför dörren och det blåser ute. Lagom kul. Lite onödig info bara.
 
Ikväll är det tema Black Jack som gäller, födelsedagsfest. Det blir nog roligt, ska bara piggna till lite först. Ska köpa 1,5 liter Loka jordgubb/guava och dra i mig tror jag. Det är min nya kärlek.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0