Heaven in your eyes

Dagen började lite lätt trevande med att jag drog hem till Ida och käkade brunch tillsammans med Jonte och Oskar. Fasen vilken bra idé, äta nyttig mat när man är äckligt bakis och trött. Ny tradition, lätt. Helst tillsammans med er också :)

Orsaken till att vi var bakis och luktade något suspekt var att vi befann oss på Hg igår, som vanligt. Det blev även efterfest tills Oskars granne började banka i väggen. Kände att det var dags att ge upp då, klockan var ju ändå 06.00. Lek på lekplats och en flaska sambuca, helt okej. Missade dock min didaktik idag, men hey, det är värt det.

Pratade med min mamma idag också, hon och pappa kommer hit på fredag, vilket innebär att jag INTE ska dra till Hg på torsdag. Jag ska vara hemma och städa. Punkt.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0