Lucas...

-Lucas tror att det är du som är gay fast det är jag! Hahaha!
- My bathroom is huge.
-Han tror fortfarande att du pratar om din penis, prata om ditt badrum.
-Jag skulle åka med fransmannen, han är dålig på att skjutsa. Vi va på platå, hon hittade a blond swedish guy and I was left alone. But Anna said that you have to go home because I am going fuck with my neighbour tomorrrow.'
- And I lost my cellphone batteriefodral (dålig engelska is the shit).'

Älska fyllekonversationer. Förövrigt Jonte som sagt allt.


Skrev tydligen ovanstående inatt också men glömde visst publicera det, så jag gör det nu istället.
Hoppas ni hade en lika trevlig kväll igår som jag hade.
Undrar vafan min mentor tror om mig egentligen... Illa lisa, mycket illa. man mejlar fan inte sin mentor klockan 4 på morgonen. Shit.


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0