Hemma i Linkan igen

Igår kom jag hem till Linköping igen. Lite kallare väder än i London men ingen snö, me like.

Resan har varit fantastisk på nästan alla sätt och vis och jag skulle lätt kunna göra om den. Wales och Scotland va helt klart vackrast, Liverpool och Edinburgh underbara städer och London är ju, ja just det,London. Chester skulle jag också kunna åka tillbaka till, nu när man kan så himla mycket om staden. Skulle kunna ge en guidad tur eller två, lätt.

Anyway, ikväll åker jag till Oskarshamn. Måste försöka få fatt på min mentor så vi kan planera lite VFU och så, sen är det ju påsk snart också. Får se om jag orkar stanna så länge iofs. Veckan kommer spenderas med att plugga  omtenta i BCS och förhoppningsvis hinner jag läsa lite romaner också.

Hört att vykort börjat trilla in lite här och var hos folk. Fyllekorten borde alltså vara framme vilken dag som helst nu. Hoppas vår lärare blir glad...



/L


Kommentarer
Postat av: amanda

ja vi fick ett kort från er idag!! mycket fint, kunde läsa typ hälften men det är tanken som räknas ;) haha. tack!!! puss!

2009-04-07 @ 15:46:39
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha ja vi va väl kanske en smula berusade när vi fick för oss att författa det, men ja, det är tanken som räknas :)

2009-04-09 @ 17:13:33
URL: http://surlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0