Tisdag

Efter att ha peakat några dagar verkar vädret fått en depression, eller i alla fall blivit lite hängit. Precis som oss alla kan inte vädret vara på topp jämt. Fast jag är fasen på topp eller på väg mot den idag, vädret till trots. Maten står i ugnen, bara ett seminarie idag och ikväll är det hg och massa gratis som gäller. Det kunde med andra ord vara värre, som alltid.

Nu måste jag bara klura ut exakt vad jag ska förbereda innan skolan och sen se till att det blir gjort också. Ska nog se till att ha lite mer koll än på gårdagens seminarie om en bok jag inte ens läst. Heja internet och sammanfattningar som går att hitta där. Det kunde faktiskt gått mycket värre, som det ser ut nu blir det bara kompletteringar av mina notes och ingen resit. Håller tummarna för det i alla fall!


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0