Uncut!

Det blev så sinnes lyckat så det går nästan inte att beskriva. Vi som var oroliga för luckor i programmet. Jo men tjena, det blev nästan överfullt. Väldigt roligt och vad jag har förstått även uppskattat. En repris i höst? No shit!

Nu väntar popcorn och förhäxad. Om ett par timmar blir det grupparbeit. Jag har i alla fall varit duktig och fixat två matlådor nu såhär på kvällskvisten (i gryningen kanske...). Gutt mos, betyder att jag kan bli mätt imorgon.

Hade för övrigt omtenta idag. Gick betydligt bättre än förra gången, men jag är fortfarande en bra bit ifrån ett G. Well well, det fixar sig i höst. Jag fixar det i höst.

Och kärlek är alltid bra.





/L

Kommentarer
Postat av: Elin

Mer Uncut! Superbra!

2009-04-15 @ 08:20:22
URL: http://twitter.com/elinelwin

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0