Up and going

Kände att jag fick revansch på Hg igår efter Lördagens mindre roliga besök. Igår va det sådär kul som det bara kan bli på Hg, helt underbart. Massa folk som kommit hem och alla va på samma glada humör. Perfa. Blev lite mer dricka än planerat dock, men bakfyllan är under kontroll. Inga problem. Kan vara mackornas förtjänst. Tryckte i mig två monster-mackor med stekt ägg och räkor (konstigt val, jag vet) innan jag gick och la mig.

Har tenta på Fredag som jag borde plugga till men inte har orken till, som vanligt med andra ord. Jag är sugen på nya kurser, böcker och folk. Vill inte sitta och traggla med engelskan. Men men, har bara mig själv att skylla. Naturligtvis.

Näe, nu ska jag pallra mig iväg till campus och ha möte med tutorn för den PA-klass jag ska va studiefadder för i höst.





/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0