Oskarshamn

Är nu på plats hemma hos mor och far i Oskarshamn, och jag tänker inte rör mig ur fläcken innan nyår typ.

Anledning nummer ett: Det finns mat här!
Anledning nummer två: Jag har inga pengar och kan helt enkelt inte åka iväg.
Anledning nummer tre: Inga flyttkartonger.

Sen finns det naturligtvis fler anledningar (som att träffa familjen och vänner och så...) men de där tre är de största skälen för tilfället. Nu ska jag återgå till min bok som jag läser av egen fri vilja utan tvång från Gäddan med krav på analys och redovisning, samt dricka min tredje fetto-kopp med te för dagen. Eller kaffe kanske... eller choklad? Ahh, shiiit, gud vad jobbigt det är när det finns så mycket att välja mellan! ;)






/L


Kommentarer
Postat av: mita

haha... gäddan... älskar dina smeknamn :D

2009-12-22 @ 00:57:00
Postat av: julia

du har nu fyra kartonger som står o väntar på dig i Linköping :) om inte Ida tog fler än hälften för då har du färre! :) puss o god jul!

2009-12-22 @ 14:32:54
URL: http://smickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0