Apoteket

Skulle säga till en kompis att jag skulle till apoteket och fylla på förrådet av diverse värktabletter. Hon fattade inte riktigt vad jag menade när jag sa att jag skulle till biblioteket och köpa treo. Min hjärna fungerar inte riktigt som den ska, och ännu sämre nu när jag är slö av febern.

Bestämde mig i alla fall för att käka något. Kom på att det senaste jag åt var en halv biff och en halv potatis som jobbmat på hg i lördags. Nu är det måndag eftermiddag... Köpte en pizza men den var allt annat än god, förutom kanterna. Anyway, jag gav det ett försök. Imorgon tänker jag pallra mig iväg till skolan oavsett om jag är halvt döende för det är sjukt tråkigt att vara hemma och sova hela dagarna.


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0