Dags igen

Okej, temat för denna vecka verkar vara "full konstant", eller i alla fall onykter. Har druckit alkohol tisdag, onsdag, torsdag och fredag. Börjar bli lite sliten vilket jag märkte av innan idag. Det tog sig ju närmare förfesten jag kom och kvällen blev pepp, kanske för att jag var iklädd paljettklänning, eller för att jag drack en liter bananvin med 2 treo och 2 panodil. Vem vet.

Jag blev i alla fall helt själv och vilsen inne på [hg] tills jag hittade Becka och tvingade henne att våldta alla på dansgolvet som hade rutig skjorta. Sen gick vi ner i puben och våldgästade sällskap och drack upp deras öl. Becka är bra, hon funkar likadant som jag när det gäller segt [hg] häng.

Sen gick jag hem och åt hamburgare med rostat bröd. Viktigast av allt, utan att skada mig själv. Nu ska jag fixa popcorn och kolla på CSI miami.




/L

Kommentarer
Postat av: amanda

bananvin!? med tre och panodil?? euuw!

2009-02-28 @ 10:59:45
URL: http://amandahildur.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha jag hade inte blandat dom med varandra utan käkat panodilen och treon innan jag började dricka :)

2009-02-28 @ 12:58:16
URL: http://surlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0