Det går bara inte

Tentan skriver inte sig själv, tyvärr, och inte skriver jag den heller. Har blivit lite, men inte tillräckligt gjort idag. Snart är det dags för seminarie. Pepp att börja sin skoldag kl 15.00...

Igår var kulturutskottet plus lite annat folk på Harrys för att vinna Musikquizet. Vi vann inte, men det var kul i alla fall. Definitivt något jag vill göra igen. Hoppas bara inte dom där brudarna i hörnet är där då, dom som vann alla öl-checkar. Jag hävdar fortfarande att dom antingen måste ha exakt dom frågorna hemma eller så ligger dom med killen som höll i tävlingen. Så måste det va.

Nej, nu är det dags att rulla upp mot campus, ska se om jag kanske kan uppdatera mitt lilla LIU-kort också. Och köpa lite godis för annars kommer jag somna på seminariet.
Sen är det kravall!




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0