Fever

Nej, nej, nej, jag blir ALDRIG sjuk! Brukar vara så i alla fall, men inte nu längre. När jag kom hem från hg inatt började jag må asdåligt. Fick feber och frossa, kramper och hallucinerade massa. Jättekonstigt, man visste inte riktigt vad som var verkligt och inte. Lite mysko känsla.

Nu mår jag bättre men febern är kvar, precis som den mysiga huvudvärken, hostan och snoret i näsan. Hoppas det försvinner snart, inte bra läge att bli sjuk nu. Känns inte så bra att hamna efter massa i skolan.




/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm det kändes nyss som att hela världen var en träplugg... eller som två rör som låg och skakade mot varann... tror jag har fått samma som du :p



// jonponken

2009-02-09 @ 11:22:50

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0