Patetjävel

Avskiftad och trött, glad och förbannat hungrig skulle man väl kunna säga för att göra det hela enkelt. Skiftet var helt fantastiskt. Vi skrattade som aldrig förr och grät utan att någon egentligen visste riktigt varför. Mer får ni helt enkelt inte veta, inte här i alla fall. Kan berätta en anekdot lite då och då, kanske nästa gång jag intar baren och blandar specialdrinkar för att barpersonalen har gått och lagt sig. Gråa och jävligt starka, kan inte bli bättre.

På vägen hem från skiftet var jag jätterolig. Länge sedan jag var så på topp. Satt helt spontant och skrek "höger!" hela tiden varpå Mia faktiskt körde höger och vi åkte vilse. Bland annat. Väldigt många ordvitsar blev det också, för att inte tala om alla filosofiska funderingar...




/L

Kommentarer
Postat av: Mita

Haha, jag tycker det är helt fantaststisk att du börjar "... I bilen var jag jätterolig" HAHa

2009-02-02 @ 12:20:15

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0