Rensning

Imorse såg jag ljuset. Öppnade mitt postfack och en fet stråle av ljus flödade ut, det var nästan så jag hörde små tjockis-änglar sjunga ett flerstämmigt "Aaaahhhh" också, men bara nästan. Det var bara brevbäraren som glömt att släcka lampan i rummet bakom, men i alla fall, det gjorde min dag.

Då kanske ni tror att min dag inte varit så händelserik, men icke. Först skola med föreläsning och utdelning av hemtenta. Medlemsmöte efter det (som gick så smidigt) och nu har jag faktiskt städat också. Eller rensat. Blev en hel kartong med onödigt prylar som åker i sopcontainern. Lovely. Flyttat runt på lite grejer också, känns lite mer ordnat nu.

Nu ska jag kolla tjockisar på teve och vara glad över att jag inte väger 300 kilo.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0