Soft

Ja inte har jag lärt mig att skilja på några pelare idag heller. Inte heller några stora konstnärer eller stilar på litterära verk. Men jag har fått lite annat gjort.
Typ druckit te och haft tända ljus.
Varit i återvinningshuset och slängt.
Tittat på Gilmore Girls, fast det var en repris jag redan sett tre gånger.
Helt matt i skallen av alla nya intryck. Möjligtvis av slöhet också, men det låter inte så bra att säga det. Plugga till tentan hinner jag ju innan kl 14.00 på måndag. Lätt.

Ska snart hem till Jonelijon och fira hans födelsedag lite. Hoppas han blir glad för sin present.


Nu ska jag lyssna på John Mayer innan Ida ringer och säger att vi ska bege oss.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0