Tisdag

Vaknade prick kl 06.00 i morse och var oförskämt pigg. Klockan var ställd på ringning först 45 minuter senare så jag låg kvar i sängen och kollade på Vänner. Sen hann jag fixa gröt och slapp stressa, det hör inte till vanligheterna. Drömde att en FOUL 08 kickade ut mig från Kulturutskottet, han tog min plats. Jag blev ledsen och åkte massa hiss i Key. Upp och ner.

Föreläsning kl 08.30. Hade lite lätt panik för på schemat stod det att det skulle vara seminarie och jag hade inte läst något, men det visade sig att någon hade skrivit fel. Ovanligt... Det var kallt och inte speciellt intressant, massa om hjärnan och grejer.

Efter föreläsningen skulle jag bara gå in i Key och köpa ett äpple och en kaffe, men det slutade med att Mita och jag satt och gjorde absolut ingenting till halv tolv. Vi var i och för sig med i en undersökning om SJ:s bokningssystem. Väldigt intressant.

Sen tog jag mig i kragen och åkte till bolaget. Kvällens fina rödvin är inköpt och även två mindre fina tetra med vitt vin till reserande bravader som väntar nu i veckan.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0