Tragiskt roligt

Kan inte göra annat än att skratta åt min prestation på tentan. När jag fick den höll jag på att skratta rakt ut för det tog ungefär 20 sekunder för mig att inse att det skulle gå käpprätt åt helvete. Men det blir så ibland och jag tänker inte gräva ner mig för det. Jag har bara mig själv att skylla, får se till att plugga mer inför omtentan istället (troligt).

Precis kommit hem från möte med KUL. Vilka grejer vi har på gång, det är så roligt och kommer bli så bra. Håll utkik efter info, ni kommer gilla det. Ska sätta mig och renskriva protokoll nu.

Imorgon måste jag börja på min hemtenta. Känns som mitt andra namn borde vara Tenta, jag gör ju inget annat. Lisa Tenta Fagerström, låter inte så tokigt. Och när jag bli gammal kan jag bli en äkta tenta-tant.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0