Helgen

Kan lika gärna köra en kort genomgång nu när jag är vaken, i morgon lär jag sova hela dagen, trots att jag måste skriva rapport.

Åkte hem till Linköping i fredags efter praktiken. Stressa med dusch och grejer för att sedan bege mig till Norrköping. Där va vi på förkrök hemma hos Emmy slemmy. Jag, Ida, Oskar och Niklasson. Det var trevligt och vi förflyttade oss till  en annan fest med Norge tema. Vi klädde oss i toga. Förutom Niklasson som var konstnär slash diskare. Vi hade olika förklaringar till vår outfit; Oskar sa att han var ett norskt luciatåg, Ida sa att hon va en skidbacke och jag skyllde på den norska mytologin, det finns ingen grekisk. Sen gick vi till donken och Ida fick 2 vitlöksdipp.

Jag var duktig och var vaken när vi faktiskt skulle gå upp och väckte alla andra, mindre populärt. Åt frukost i en busskur och hetsdrack kaffe hemma hos Idas syster. Sen åkte vi tillbaka till Linköping.

Hem och svida om till overål på en sisådär 20 minuter. Sen fick Oskar laga min cykel så att jag och Ida kunde cykla till campus. Jättekul att komma in i datasalen i overål när det sitter folk och pluggar... Skrev ut lite papper och drog sen till Skytte-C,

Heja heja, FOUL anordnar fulgyckel festival! Det blev lyckat och trevligt och folk blev fulla. VI VANN!! Tack vare makrillen vi tjejer fick ha innanför ovven kanske. "Det luktar fisk och det är bra, det är bra" Jag tror jag vann vem i FOUL kommer dricka mest tävlingen med 12 öl, några cider och 2-3 shots. Sweet. Cyklade till Hg och stod i kö, sen blev det röj på dansgolvet, och mera öl.

En efterfest på det med outblandat fulvin och lite allsång, jag är nöjd.
Nu ligger Jonte och snarkar på mitt golv, saker går ju inte alltid riktigt som man tänkt sig.

Våra barn ska ha ett stort tack för jobbet i kväll, grymt jobbat, hoppas ni hann med att ha lite kul också och inte blev allt för avskräckta av fadderifest kulturen.

Nu ska jag sova, har sovit alldeles för lite de senaste dygnen, så det är väl på tiden.
Jonte åker ut vid 12 i morgon.




/L

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hade jättekul och vi var klara 02.30. Längtar till helgen! :)

2009-01-25 @ 09:07:29
URL: http://elinelwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0