Måndag

Då var man tillbaka i skolans värld igen. Hade min första dag på universitetet efter jullovet idag, har ju varit på VFU sedan den 7. Öppnade starkt med kursintro samt anmälan till Chester, fyllde i lite blanketter om extra CSN och så. Sedan satt jag med Mattias och Emil i Key och försökte få folk att förhandsboka Nolle-P filmen. Gick kanske sådär bra, men det var trevligt. Eftermiddagen spenderades med en fet föreläsning i Linguistics. Pepp. Känns skönt att vara tillbaka och på gång igen, man slöar till lite under praktiken. Nu måste jag bara se till att orka med allt, att inte bli allt för uttråkad och helt tappa gnistan. Nu är i alla fall året på väg åt rätt håll, intalar mig själv att våren snart är här.

Köpte kurslitteratur idag för svinigt mycket cash. Varför kan inte böcker vara billigt? I morgon natt blir det kö inför VSR, heja heja! Det är mycket roligare att spendera pengar på.



/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0