Virrvarr

Jag har tydligen lyckats bli oerhört morgontrött igen. Kom inte upp förrän 10.30 imorse, då hade jag ändå somnat innan 23 kvällen innan. Sömnbrist är inte speciellt troligt, kanske bara omedvetet laddar batterierna inför nattens köande. Jag kommer vara långt ifrån pigg och human på min föreläsning kl 8.30 samt rapportredovisning senare under eftermiddagen. Smälls you have to take.

Jag skulle verkligen behöva städa mitt hem, ser förjävligt ut. Inte packat upp allt än och det ligger papper och kurslitteratur precis överallt. Ett under att jag fick plats i sängen när jag sov några timmar nyss (måste försöka sova så mycket som möjligt så kanske det inte gör något att jag kommer vara vaken hela natten?).

Näe, nu ska jag hitta på något. Något som inte innebär sova.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0