I tid

Hey, jag har lyckats bli klar med frukosten jättelång tid innan jag behöver åka till skolan. Börjar 08.30, om en timme alltså. Happ, nu då? Om jag lägger mig i sängen och kollar på teve kommer jag att somna och om jag åker iväg till skolan kommer jag sitta och dricka te. Kanske kunde städa lite iofs.

Igår var det filmvisning i Key 1 som vi i kulturutskottet stod för. Kom fler männoskor än vid förra tillfället, härligt! Hoppas det fortsätter så. Bra film, framför allt rolig.

Idag har jag massa grejer att fixa med och kommer behöva åka kors och tvärs över hela Linköping. Typ.
(och det kommer säkert blåsa och vara motvind så allt känns lite extra opepp. Men det är i alla fall fredag)






/L





Kommentarer
Postat av: amanda

haha jag läste din överskrift med engelskt uttal först för jag var inne på en engelsk blogg innan. jag fattade ingenting men nu hänger jag med! ;)

2009-03-06 @ 14:05:53
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0