Låt det bli den 22 Mars. Nu!

Ännu en dag har passerat endast innehållandes plugg. Romaner hit och dit samt lite rapportskrivande och pedagogical grammar. Fisk va tråkigt det har varit, och jag är inte ens klar. Måste upp tidigt imorgon igen och svettas framför datorn x antal timmar. Börjar klockan 13 med seminarie imorgon, följt av rapportredovisning (som egntligen skulle varit upplagd på itslearning för 3 dagar sedan...) till kl 17.00. Helvetesjävlaskit typ. Dagens höjdpunkt var när jag hittade Jane Eyre på youtube, då kanske ni förstår hur kul jag har det om dagarna nu.

Klockan 19.00 behövde jag en paus och mat så jag fick med mig Jonte till hg för käk. Alla drack öl utom Lisa för hon ska plugga. Höll mig till cola vilket inte tillhör vanligheterna.

Imorgon är det dags för kulturutskottets ölprovning på VilleValla! Det ska bli spännande, hoppas man fattar tycke för någon ny öl, känner att man kanske borde variera sig mer än att bara ta det billigaste hela tiden, även om ekonomin sällan tillåter något annat...

Killen (gubben?) på AV-Service och jag börjar för övrigt bli sjukt tighta. Han lovade att han skulle lära sig mitt namn tills nästa gång jag var där. Upprepade det typ 5 ggr som någon form av mantra och log lite konstigt. Vet inte om jag vill/vågar gå dit igen.

Hepp, men lite Pride and fucking Prejudice då kanske?



/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0