Lördag

Nu är helgen snart slut. Tänk på det ni, glada jävlar.

I torsdags kväll åkte jag på snabbvisit till Oskarshamn. Anledning: min mamma fyllde år så jag tyckte hon kunde behöva en överraskning i form av mig själv. Hela famijen gick ut och käkade monsterburgare på kvällen och det var faktiskt riktigt najs. Sen åkte jag hem på fredag morgon igen. Från ett soligt småland till ett grådaskigt östergötland. Varför flyttade jag nu igen?

Fredagen spenderades med massa bussåkande fram och tillbaka från resecentrum, ryd, garnisonen och resecentrum igen. Polisen, bolaget, banken och massa sånt. Sen blev det filmkväll i Key 1, en skräckis. Visade filmen Rec, en spansk zombiefilm typ. Bra. Jäkligt intensiv.

Förfest hos Mattias och Amanda och därefter utgång på hg och efterfest hos Axel som hade en dunk med vin i. Sen gick jag och becka hem.

Missade utflykten idag, får följa med en annan gång. Vet inte riktigt vad som händer ikväll, men pratade med Ida nyss som hade köpt vin i en flaska som såg ut som en termos. Då kan ju kvällen knappast bli annat än en 10-poängare.






/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0