Ölprovning!

Ikväll anordnade Kulturutskottet ölprovning på VilleValla. Det blev en klar hit! Jättekul, lärorikt och spännande med konstiga ölsorter man vanligtvis inte skulle dricka. Om, eller när, det blir dags igen så kom dit. Det är helt klart värt 225 kr, maten var jättegod och vi fick prova så många öl att jag inte ens minns. Perfekt! Blev lite efteröl på 55:an, måste säga att det kändes lite konstigt att inte känna några fruktiga toner eller den fylliga smaker. Kanske för att vi beställde in "en stor stark"...

Usch, måste snart upp igen och skriva klart mina notes inför seminariet. Träffade dock en tjej som ska ha seminarie i samma lilla grupp som jag imorgon nu ikväll, och hon hade inte heller skrivit klart. Jag fick så bra samvete att jag tog en öl till. Sen blev det taxi för bussarna hade slutat gå.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0