Typ hemma?

Jag bor på flera ställen. Korridoren och Oskis, men även på [hg] och i Key. Härligt med omväxling. I korridoren kan jag göra vad jag vill, i Oskarshamn har jag praktiken, på [hg] stillar jag mitt begär efter alkohol och i Key försöker jag klara studierna och fikar med trevligt umgänge. Har suttit hela dagen i Key, samma som igår, fast idag har jag förberett seminariet till imorgon (massa writing...) och börjat lite med pedagogical grammar. Skulle egentligen skrivit klart VFU-rapport nr 3 och läst ett kapitel i didaktikboken med, men någon måtta får det va. Hinner inte riktigt med det.

Om cirkus 1 timme är det sektionspub i Gasquen. Skönt att det inte ska tragglas igenom något möte innan, även om de har en tendens att skyndas på när alla vet att ölen väntar efteråt. Det är så sköna prioriteringar inom lärarsektionen.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0