Tidig morgon

Jag vet inte om jag ska gilla eller hata det faktum att det är ljust ute när man är på väg från krogen. Sommar är nice men va fan, jag får ångest när jag inser att klockan är för mycket. I kväll var en sån kväll när jag sket i vilket och förstörde vägarbete, snodde skyltar och hjälpte folk upp ur buskar. Hann med två äggmackor (med stekta ägg, inte smälta) hemma hos jullebulle innan jag cyklade hem. Vägen mellan Valla och Ryd har aldrig varit så lång, jag svär. Jag var med i den där drömmen när man är ensam i världen och allt är tyst. Det var scary som fan.
Annars var kvällen bra. Mycket dricka, frågor som inte har något bra svar och vita skor som blev svarta.

Min bror kommer snart, måste kanske sova lite innan.


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0