Vfu, sutt, pk m.m.

Oj vilken dag! Blev en tidig morgon på grund av VFU. Fick se många muntliga nationella prov samt bedöma och diskutera med min mentor. Lärorikt, jag gillar när jag får konkreta råd som jag faktiskt känner att jag kan ha användning av framöver. Så borde det alltid vara. Stressade iväg från Vreta till campus och hann lagom till eftermiddagens föreläsning. Den handlade om Pelle Snygg som egentligen hette snusk i Tyskland och allt var otroligt roande. Den där damen kan faktiskt vara rolig ibland, förutom när hon rättar tentor. Idag upptäckte jag att Ida suttar av chokladen när hon äter dajm. Busted! Hon kan förneka det så mycket hon vill, but now I know the truth, Ida "sutten" Nilsson. Kvällen avslutades med en liten PK-sammankomst som var lika trevlig som vanligt. Kaffestirr och slag med mackor.

Dubbelavsnitt av Navy CIS, hallelujah!






/L

Kommentarer
Postat av: totalt anonym

jag har hört av helt säkra källor att Ida inte alls suttar på daim... du ljuger!

2009-11-08 @ 00:47:48

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0