Slut på helgen

Nu har jag vinkat av lillebror vid bussen. Typ. Kramade om honom en bit ifrån bussen så han skulle slippa skämmas inför sina coola polare, alla som gör lumpen är ju så fruktansvärt häftiga så fort de får på sig sin uniform. Vi har i alla fall haft en sjukt nice helg, även om tröttheten varit närvarande hela tiden. Lagat massa god mat, varit på stan och shoppat, kollat fotboll, druckit öl och varit på hg. Mycket trevligt.

Råkade tajma in dagens hemköp-besök till precis när bussarna till sjöslaget skulle gå från Ryd centrum och det kändes lite konstigt. Ett år sedan sist, det har gått fort.

Det känns som jag saknar något men jag vet inte riktigt vad. Ibland blir jag inte riktigt klok på mig själv, men det är väl så det ska vara.

Oj, det blir lite osammanhängande...


Popcorn, film, sova. Så lyder den fortsatta planeringen.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0