OK, so you think you are Brad Pitt

90-tals musiken spelar för fullt och jag försöker ta mig samman och få ner min läsarbiografi på pappret. Det går bra faktiskt. Är i princip klar, bara lite finjusteringar kvar och dom fixar jag imorgon efter föreläsningen (som är klockan 8, huvaligen). Snart vankas det sektionspub med musikquiz, dart och naturligtvis en och annan öl. En perfekt sysselsättning på en tisdag tycker jag.

Imorse klockan 05.00 ringde min väckarklocka. Vilken tortyr! Cykla iväg till campus med Ida och köa till Draget. Men det var värt det, för nu har jag biljetter till både fredag och lördag. Första gången som jag fick köa i Gasquen för att det var fullt i skrivsalen, och första gången jag var med om att man fick skriva upp sitt namn och den tid man satte sig i kö på en lista. Men det funkade bra det också. Det fanns en jättestor kokosboll på plats också. Hela 18 kilo vägde den om man ska tro ryktet, och det ska man ju.

Nä, nu måste jag sysselsätta mig med något i en halvtimme innan det är dags att trampa upp till campus ännu en gång.




/L
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0