Fylleblogg

Okej, nu bjuder jag på en riktig fyllebloggning. KraValentine-jobbet funkade asbra. Måste dock jobba upp konditionen inför nästa år. Mycket joggning blev det. Oftast helt utan mål för min del, men oj vad vi sprang. Tur jag hade Carros rygg att följa. Längtar faktiskt redan till nästa år så jag får ligga i täten.
Bastun efteråt var sehr gut. Mycket öl, shots, snigling (fast vad är hemligt) och kräks. Inte från min del dock. Jag bara spolade duschen under tiden och efteråt. Jag stannade på topp hela kvällen, och är fortfarande alldeles för glad för mitt eget bästa. Halv- kvart i åtta gick vi in i bastun, vem vet när vi kom där ifrån? Hemma hos mig var vi vid 17 i alla fall. DVD:n fuckade, så vi gick och köpte öl istället. Jag hade min max-en-gång-om-året-leklust med mig och vi körde 511 dryckeslekar. Jag vann. Alla 16! Luktar fortfarande sjukt funky sen bastun, det kan vara en nackdel med kvällen. Fast kvällen största irritationsmoment var vissa pateter som inte riktigt kan fatta vad man säger (eller skriver...) utan att bete sig väldigt illa. Jaja, det hör väl till. Mor- och farföräldrarna skötte sig i alla fall väldigt fint. Nu ska jag sova tills på onsdag tror jag. Eller tisdag, då ska jag möta lite grann. Och Julia, tentorna ligger i korgen på bordet i hallen. Bara om ifall att jag inte skulle vakna...





/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0