Nytt år!

Oj oj, vilken nyårsafton det blev. Hur kul som helst, bra fest, mat och folk och en alldeles enorm mängd alkohol. Minns inte riktigt tolvslaget fullt ut och har en liten lucka där jag tydligen var på en annan fest innan jag slutade på den sista festen. Men den kommer jag ihåg haha. Lustigt vad den dära alkoholen kan ställa till med ibland.

Just nu sitter jag i ett öde Key för att stilla mitt behov av internet. Har inte fått det i nya lägenheten ännu (jävla röda dagar) så vad gör man inte. Idag har jag lämnat nycklarna till korridorsrummet. Det känns konstigt, men på ett bra sätt. Det är skönt att vara nyinflyttad i lägenheten, ska bara se till att få tummen ur och packa upp de sista kartongerna med, sen är det klart med flyttande för denna gång. Funderar på att starta upp en flyttfirma, varit väldigt mycket flyttande hit och dit på senaste tiden.

Tycker att folk kan komma tillbaka till Linköping nu och att skolan kan börja igen. Blir lite rastlös av att inte göra något om dagarna.

Dags att trampa hemåt. Vad kan det ta? 3 minuter kanske? Skönt att bo nära campus :)




/L



(Nu ringde Jonte och ville ha hjälp med sin flytt haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0