Spontanfylla nr. 2

Igår var tanken att jag inte alls skulle gå utanför dörren, och speciellt inte med alkohol i kroppen. Det gick sådär. Ett glas vin blev tre och sen lockade hg som vanligt. Blev en skitkul kväll även om jag inte pallade hela vägen fram till stad i ljus. Ikväll var tanken ungefär den samma. Ingen utgång på grund av pengabrist och alkoholbrist. Men gissa vad? Det löste sig jäkligt fint och blev en helt galet bra utekväll. Mer desperata spontanfyllor åt folket! Men oj vad jag längtar till CSN kommer så man kan köpa egen alkohol och inte behöver ta till all rest-sprit som folk har, även om det funkar fint det med. I alla fall en kväll som denna. Nu ska jag försöka låta bli att äta upp pizzan jag har i kylen, det lär ju funka sådär bra. Självdiciplin är inte riktigt min grej den här helgen känner jag.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0